Őrizd meg jó állapotodat és fiatalságodat orvosi piócákkal!
Pióca Doktor etikett

Pióca Doktor etikett 

 

1. Bejelentkezés és időpont egyeztetés

Bejelentkezni a Pióca Doktor weboldalán (www.piocadoktor.hu) lehet egy pár kattintással, de telefonon is van rá mód, emailben nem lehetséges.
Időpont egyeztetést követően ha változtatást szeretnél, légy kedves minimum 2 munkanappal a szolgáltatás megkezdése előtt jelezni.
 
Amennyiben 2 munkanapon belül jelzed a változtatási igényedet. úgy nem tudjuk garantálni, hogy az igényednek megfelelő időpontban tudjuk a szolgáltatást biztosítani.


2. Megjelenés a foglalt időponton

 

Kérjük, hogy tartsuk tiszteletben egymás idejét, így inkább pár perccel hamarabb érkezz, mint később. Tíz perc késésnél kérjük, jelezd nekünk. Tíz percet meghaladó késés esetén mérlegelés kérdése, hogy a szolgáltatás elvégzése belefér-e a rendelkezésre álló időbe. Ebben az esetben a szolgáltatás módosítható vagy megtagadható, amennyiben nincs idő a minőségi szolgáltatás elvégzésére.
A pontos érkezés mellett fontos, hogy ne legyetek alkohol, illetve bármilyen tudatmódosító szer hatása alatt, mert sajnos abban az esetben a szolgáltatás nem végezhető el.

Amennyiben az érkezést követően alkoholos befolyásoltság vagy tudatmódosító szer hatása tapasztalható, illetve 15 perc vagy azt meghaladó késéssel érkezel úgy a szolgáltatás elvégzése megtagadható, és belátásunk szerint a szolgáltatás árának 50%/100 %-a pótdíjként felszámításra kerülhet.

3. Nyitvatartás

 
Hétfő: előzetes egyeztetés szerint
Kedd: ZÁRVA
Szerda: előzetes egyeztetés szerint
Csütörtök: ZÁRVA
Péntek: előzetes egyeztetés szerint
Szombat, Vasárnap és ünnepnapokon ZÁRVA
Tanfolyamok és továbbképzések esetén a nyitvatartási idő módosulhat.
 

4. Időpont lemondása

 

Az időpont lemondása, vagy módosítása díjmentes, amennyiben a szolgáltatás megkezdése előtt legalább 48 órával történik.
Ha a lemondás 48 órán belül történik, a szolgáltatás árának 50 % -a kerül pótdíjként felszámolásra, mert ebben az esetben az időpontot nagyon nagy valószínűséggel nem tudjuk már másik vendégnek kiadni.
Ezen díjakat vagy esetben a következő szolgáltatás során rendezni személyesen, vagy az erre irányuló felhívásra szükséges a vendégnek rendeznie.

Amennyiben a vendég előzetes tájékoztatás nélkül nem jelenik meg a foglalt időpontján, úgy 100 % -os rendelkezésre állási díjat köteles megfizetni az előző bekezdésben rögzítettek szerint. Új időpontot csak a fentiek rendezését követően áll módunkban kiadni. Amennyiben a vendég nem foglal új időpontot , abban az esetben jelen pontban rögzített pótdíj vagy rendelkezésre állási díj számla ellenében fizetendő meg!

Felhívjuk kedves Vendégeink szíves figyelmét, hogy jelen etikettben rögzített díjak önkéntes megfizetés hiányában, polgári peres és nemperes eljárás keretében behajtásra fognak kerülni. Szeretnénk felhívni kedves leendő Vendégeink figyelmét online felületen történő időpontfoglalás esetén a sikeres foglalás feltétele jelen etikett elfogadása.

5. Higiénia

 

A center egész területén tilos dohányozni, illetve alkoholt fogyasztani.
Megérkezést követően az ajtó mellett található papucsra kell váltani az utcai cipőt, vagy kérjük lábzsákot húzzatok a cipőtökre.
A szolgáltatás megkezdése előtt mindenkinek kötelező alaposan kezet mosni.
Amennyiben betegnek érzitek magatokat (megfázás, influenza, egyéb vírusos megbetegedés tüneteit észlelitek) kérünk benneteket, foglaljatok új időpontot. Mi is mindent megteszünk az érdeketekben, mi is átrakjuk az időpontot, amennyiben lebetegednénk. Betegen érkező vendég esetén a szolgáltatás megtagadható.

6. Viselkedés a szolgáltatás megkezdése előtt és alatt

 

Amennyiben úgy érkeznétek, hogy még folyik az előttetek lévő vendég szolgáltatása, akkor kérünk benneteket, hogy cipőcserét követően a vendég váróban foglaljatok helyet. Sorra kerülésetek előtt legyetek kedvesek kezet mosni.

7. Fizetési lehetőségek

 

Minden szolgáltatás, annak befejeztével fizetendő, készpénz formájában (kivéve előre vásárolt bérlet esetén). Munkanapokon, banki nyitvatartási időszakban utalással is teljesíthető a helyszínen. A befizetett összegeket nem áll módunkban visszatéríteni, akkor sem ha az egy előre vásárolt bérlet! Előre vásárolt bérlet esetén azonban lehetőséget biztosítunk egy az eredeti vendég által meghatározott személy részére. Ebben az esetben az eredetileg jogosult vendég elektronikus levél formájában jelezze azt a részünkre. A rendelkezésre állási pótdíjat, díját készpénzben a szolgáltatás befejeztével, vagy azt megelőzendően bármikor személyesen vagy banki átutalással lehet rendezni, utóbbi esetén a kezelést megelőző 24 óráig.

A kiszámlázott, továbbá ki nem fizetett díjak jogi úton behajthatók.

8. Egyéb rendelkezések

 

Az etikettet bármikor jogosultak vagyunk egyoldalúan módosítani, de erről minden esetben tájékoztatást adunk a vendégeknek.
Az etikett betartása kötelező érvényű minden centerben tartózkodó személyre nézve. Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével az etikett szabályai automatikusan elfogadásra kerülnek!

A vendégek foglalásnál elfogadott etikettel, elfogadják és betartani vállaják a fent írtakat.

Köszönjük, hogy az etikett betartásával hozzájárultok a zökkenőmentes munkamenethez!
 
Köves Zoltán
Pióca Doktor
+36 30 686 8113
hello@piocadoktor.com